Klachten

Helaas kan er ook bij ons wel eens iets mis gaan. Blijkt dat de rits kapot is of is de online bestelling nog steeds niet aangekomen? Wat de klacht ook mag zijn, meld het. Neem hiervoor met ons contact op via de mail: info@7daysfashion.nl met vermelding van uw ordernummer en een foto van de klacht dan kunnen wij u snel van dienst zijn. Wij zullen de klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Klachten worden binnen enkele dagen na ontvangst beantwoord, mocht er meer tijd nodig zijn voor afhandeling dan laten we dat weten.

Algemene voorwaarden

Artikel 16 – Klachtenregeling

De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan worden ingediend. Stuur dan een email naar info@7daysfashion.nl met hierbij uw ordernummer en een omschrijving van uw klacht met eventueel een foto als extra toelichting!