WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?
De levertijd voor Nederland is 1 tot 3 werkdagen, wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
IK BEN NIET THUIS. WAAR IS MIJN BESTELLING NU?
Na de gratis eerste leveringspoging bij niet-thuis, laat PostNL een afhaalbericht achter in jouw brievenbus. De bestelling kan worden afgehaald bij een PostNL ophaalpunt, bewaar voor de zekerheid het ‘niet-thuis’ bericht. Geen briefje in de brievenbus? De locatie kan achterhaalt worden aan de hand van de Track and Trace code.
WAAR KAN IK MIJN BESTELLING LATEN BEZORGEN?
Het is bij ons mogelijk om je pakketje thuis te laten bezorgen of af te halen bij een PostNL punt of bij ons in de winkel in Santpoort-Noord.
KAN IK HET BEZORGADRES WIJZIGEN ALS DE BESTELLING AL GEDAAN IS?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag. Wij kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.
ZIJN NIET ALLE ARTIKELEN GELEVERD?
Meerdere artikelen in een bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hier zullen wij je duidelijk over informeren. Het na te leveren pakket en de leverstatus hiervan kun je volgen via de nieuwe track & trace code van DHL die is verstuurd per mail.
IS JOUW BESTELLING ONVERHOOPT TOCH NIET LEVERBAAR?
Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over.Het betaalde bedrag zullen wij zo snel mogelijk terugstorten op de rekening waarmee is betaald!
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, binnen 14 dagen teruggestort.
IS JOUW BESTELLING NIET/FOUTIEF GELEVERD?
Indien jouw geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste order kun je met ons contact opnemen. Wij zijn bereikbaar via: info@7daysfashion.nl