WhatsApp
06 – 82 55 51 80
Kies voor de gratis inpakservice! Bestel hier de leukste kinderpyjama's van Feetje!Gratis verzending vanaf een bestelbedrag van €50,-Wees welkom in onze winkel in Santpoort-Noord
Seven Days Fashion
Veel gestelde vragen2024-10-23T20:04:49+00:00
OPENINGSTIJDEN WINKEL

Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09:30 – 17:30 uur
Woensdag: 09:30 – 17:30 uur
Donderdag: 09:30 – 17:30 uur
Vrijdag: 09:30 – 17:30 uur
Zaterdag: 10:00 – 17:00 uur
Zondag: Gesloten

ADRES WINKEL

Hagelingerweg 41
2071 CA Santpoort-Noord

#SEVENDAYSFASHION

Heb je nog vragen?

We helpen je graag: mail naar info@7daysfashion.nl, bel naar 023-539 6870 of stuur ons een WhatsApp bericht via het icoontje aan de rechterkant van de website. Uiteraard helpen we je ook graag in onze winkel.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?2024-10-23T19:31:00+00:00

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten €3,99. Gebruik hiervoor het retourlabel.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?2024-10-23T19:33:01+00:00

De levertijd voor Nederland is 1 tot 3 werkdagen, wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Indien gewenst is het ook mogelijk om je bestelling af te halen in de winkel in Santpoort-Noord.

Kan ik mijn items retourneren in de winkel?2024-10-23T19:31:43+00:00

Ja, de items kunnen geretourneerd worden in onze winkel in Santpoort-Noord. Wij vragen jou om de factuur en het retourformulier mee te nemen naar de winkel.

Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?2024-10-23T19:34:23+00:00

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag. Wij kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

Is jouw bestelling niet of foutief geleverd?2024-10-23T19:36:01+00:00

Indien jouw geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste order kun je met ons contact opnemen. Wij zijn bereikbaar via: info@7daysfashion.nl. We gaan ons uiterste best doen om dit snel en netjes op te lossen.

Ik heb een klacht, hoe kan ik die indienen?2024-10-23T19:37:06+00:00

Helaas kan er ook bij ons wel eens iets mis gaan. Blijkt dat de rits kapot is of is de online bestelling nog steeds niet aangekomen? Wat de klacht ook mag zijn, meld het. Neem hiervoor met ons contact op via de mail: info@7daysfashion.nl met vermelding van uw ordernummer en een foto van de klacht dan kunnen wij u snel van dienst zijn. Wij zullen de klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Klachten worden binnen enkele dagen na ontvangst beantwoord, mocht er meer tijd nodig zijn voor afhandeling dan laten we dat weten.

Ga naar de bovenkant